Odbor ekonomický a správy majetku
Správa hřibitovů Mgr. Lucie Jozová + 420 387 001 330 jozova@hluboka.cz
Odbor zajišťuje zejména:
- přípravu návrhů rozpočtu obce, zdrojů příjmů a zaměření výdajů,
- provádění a zabezpečování přípravy, zpracovávání a sestavování rozpočtu obce,
- rozpis, kontrolu a sledování plnění rozpočtu, zajišťování rozpočtových změn,
- podklady pro rozbory hospodaření města
- koordinaci činností souvisejících s podáváním žádostí o podpory a dotace a přijímáním podpor a dotací a s plněním závazků vzniklých přijetím podpory a závěrečným vyhodnocením čerpání podpory.
- stanovování postupů a zásad výběru žadatelů o podpory včetně vyhodnocování projektů
- zpracovávání a předkládání závěrečného vypořádání přiznaných dotací a podpor,
- grantovou politiku města,
- vydávání propagačních materiálů
- komplexní vedení účetnictví účetní jednotky, koordinaci účtování a stavu pohybu a rozdílu majetku a závazků,
- sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih,
- správu majetku (zabezpečení ekonomického hospodaření s majetkem města)
- bytovou agendu
- povolování a kontrolu provozu výherních hracích přístrojů
- správu místních poplatků
- řešení otázek cestovního ruchu ve městě
- problematiku spojenou se železniční a autobusovou dopravou do města
- zahraniční vztahy města, spolupráce s partnerskými městy
- mzdovou agendu
- administraci a řízení projektů
- zajišťování voleb a místního referenda
- provoz webových stránek města
- správu a údržbu budov užívaných městským úřadem
- administrativu spojenou se správou hřbitovů